divendres, 14 de novembre del 2014

EL PROJECTE ROSSINYOL

Hola a tothom, aquest és el meu blog on aniré publicant diverses entrades de les quedades que farem amb el/la meu/meva mentorada d'Olot.

Em dic Júlia Roca i sóc de Sant Joan les Fonts, un poble al costat d'Olot (Garrotxa), tinc 20 anys i actualment estic estudiant 3er d'Educació Primària a la Universitat de Girona.

Aquesta experiència que tot just acaba de començar, va iniciar-se quan un dia vaig sentir a parlar d'un tal Projecte anomenat Rossinyol. Com que no en tenia n'idea de què es tractava, vaig cercar informació i vaig veure que podia ser una oportunitat i una experiència molt enriquidora per poder ajudar-los amb el procés d'integració, i alhora conviure i conèixer diverses cultures.

El dissabte vinent, fem la festa d'inauguració d'aquest curs i això vol dir que ja coneixerem els nostres mentorats. Tinc moltes ganes de començar a viure aquesta experiència tan enriquidora!!

Fins aviat, 

Júlia Roca

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada